27. 11. 2011

I Will Be Waiting

Pořád tomu nemůžu uvěřit, ale konečně jsem udělal video z léta. Mezitím mě už stačila předběhnout Efka, shodou okolností měla úplně stejný nápad, nu což. Je to můj uplně první DSLR mini film, takže tam je hodně nedokonalostí, promiňte. Učinkuje moje sestra.
// I still cannot believe it but I just finished the video from summer. In the meanwhile my friend Efka was faster than me and she managed to do a movie with the same theme (the letter, bottle...). Crazy that she's had the same idea. This is my very first DSLR mini film (movie) so there are many imperfections, I know, sorry. Starring my sister.


.... a taky jsem ještě upravil videa z léta a podzimu. Takhle produktivní den jsem snad ještě neměl.
// ...and also I edited some videos of summer and autumn. Today was my most productive day ever.




14 komentářů:

  1. mal by si takéto videá robiť častejšie lebo sú veľmi vydarené :) páči, moc

    OdpovědětVymazat
  2. @anna: it is not so pink as it may look :)
    @Cherry: dobře! :D

    děkuji všem! .)

    OdpovědětVymazat
  3. to první video je překrásné:) to druhé je ještě překrásnější už jen kvůli tomu, že je letní a já léto miluji nadevše!.) no a to podzimní je taky krásné:))
    jak se ukázalo, jsi nejen skvělý fotograf, ale i kameraman!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. video:
    a ten tmavej les na konci se mě líbí
    zdá se mi to jednoduché a krásné

    OdpovědětVymazat
  5. Krátké,jednoduché,ale myslim že se povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí to první video! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tím použitím Patricka Wolfa jsi mě dostal naprosto do kolen! Ach.. ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat