7. 1. 2012

Viva livre, Seja livre, Morra livre

Lebky jsou už trošku takové klišé, ale stejně mi to nedalo. Udělal jsem něco jako příběh.
// In my opinion, skulls on photos are kinda cliché, but nevertheless I couldn't resist. So here is the result...supposed to be something like a story.

Model: Jaroslav Jasanský
Makeup: Lenka Řemínková
Dog Richard

Něco navíc... 

29 komentářů:

  1. Tyhle lebkový fotky moc nemusím, ale ta se psem je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfektní. Hlavně ta pod mostem.

    OdpovědětVymazat
  3. báječný ty tvoje nápady!! mě osobně zaujala čtvrtá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je absolutní top! Ps.: Doufám, že ti došel email od T ohledně vizitek.)

    OdpovědětVymazat
  5. DÍKY VŠEM!

    @Nika Chic: ano ano, odepsal jsem :) (musel jsem chvíli počkat kvůli domluvě z druhé strany..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak odpověď prý nepřišla...

      Vymazat
    2. sakra...tak jsem to odeslal znova...(ale jinak se s těmi vizitkami nic neděje :/ )

      Vymazat
  6. zajímavé, hrozně se mi líbí třetí fotka. nechápu, jak si to dokázal takhle zachytit! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Sice byla už dost tma, ale ISO 2000 a čas 1/200 na to stačili :) skákal tam docela řádnou chvíli, než jsem měl to, co jsem chtěl :D

    OdpovědětVymazat
  8. tak tohle rozhodně klišé není! úžasné fotky:) fakt ♥

    OdpovědětVymazat
  9. moc povedené, a takovéhle lebky klišé nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  10. jako pribeh mi to uplne neprislo, ale rozhodne se mi to libi. a liceni je skvely.

    OdpovědětVymazat
  11. no, váhal jsem, jestli to nazvat "příběhem", ale nakonec jsem to udělal.

    díkyyy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lebky nemusím, ale tohle je dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  13. to je fakt skvělé! jsi dobrej

    OdpovědětVymazat
  14. Takovýto "lebeční" styl fotek se mi nikdy neokouká a obdivuji ho, plus k tomu ještě tvůj talent, což znamená, že z toho vzniknou super-ultra-mega-dobré fotky. Obzvláště ta skákací (3. fotka), ta je fakt libová. Co na to jiného říci? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle je hodně dobrý... :) líbí se mi to... ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny ty fotky jsou neuvěřitelný :)

    OdpovědětVymazat
  17. ÁCH to je skvělé. Hlavně ta skákací a se psem. Nevím proč ale fotky s kouřem z cigaret my přijdou sexy :D

    OdpovědětVymazat
  18. vau! tak toto je mega super !
    okamžite follow ! :) aj fb like
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat