5. 10. 2012

When they smash my heart into smithereens

I hate the sudden surge of emotions. Everything is rising in revolt and you have no clue what's going on.

21 komentářů:

  1. nič iné než páni! ma nenapadá...tak PÁNI!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. divná otázka, ale ako sa fotíš? :) mám na mysli, či s ďiaľkovou spúšťou, alebo ťa niekto fotí? či samospúšť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám dálkové spouště - IR i rádiovou, střídám to :) samospoušť na foťáku občas jenom z nouze - ale to běhání zpět kvůli dalšímu zmáčknutí je hrůza...

      Vymazat
  4. tvuj blog patri k mym nejoblibenejsim!!!

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvělá fotka!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. naprosto dokonalý a naprosto zbožňuju tvoje fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. "Každý člověk je klaun, ale jen málokteří mají odvahu to ukázat." Charlie Rivel

    OdpovědětVymazat
  8. Já mam někdy taky takový nápady, něco bych zrealizovala...nemáš někdy strach že tě někdo uvidí? Stalo se ti to někdy? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak myslíš, že mě někdo uvidí? :D při tomhle focení? tak strachem bych to ani nenazýval...spíš je to takové, divné :) lidi to asi moc nechápou většinou no. Ale já si spíš vybírám taková místa, kde ani nikdo nechodí..moc...

      Vymazat