30. 1. 2013

Falling

Takhle jednou ve zkouškovém období, když jsem převlíkal postel...
Jsem fascinován tělem. Nevím proč. Možná je to spojeno se změnou, kterou jsem dokázal za posledních 10 měsíců. Oh ano, nastolil jsem si zdravý životní styl!

20 komentářů:

  1. na druhe fotce mi desne pripominas jednoho kluka...hm.

    OdpovědětVymazat
  2. Bude to znít divně, ale trochu mi připomínáš mě... Krásné fotky. Vážně by mě zajímalo, jak s 1.4 při autoportrétech fotíš/ostříš...

    OdpovědětVymazat
  3. to aby si postel prezliekal takto častejšie, hah :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Převlékání postele ti asi působí pěkná muka... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta třetí je prostě wow, ty pane Narcis :-P :D

    OdpovědětVymazat
  7. haha, taky nesnáším převlíkání postele
    ale fotit se u toho.. to mně ještě nenapadlo :D

    OdpovědětVymazat
  8. tez jsem fascinovana telem, zejmena teda kostma <3 kazdopadne fotky skvely :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle je neuvěřitelně pěkný.

    OdpovědětVymazat