11. 2. 2013

The nights

Výběr toho nejlepšího z atmosféry maturitních plesů sezóny 2012/2013.
Párkrát jsem si připadal jako ve filmu. Skvělý!

19 komentářů:

  1. tie fotky vyzerajú fakt ako z filmu!skvelé!

    OdpovědětVymazat
  2. bez blesku to má hned jinou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo! fotky s bleskem (jakože jich je hodně) jsem sem dávat nechtěl ... ale mám je taky :D

      Vymazat
  3. Ty fotky jsou super! skvěle vystihují atmosféru :))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni.. ta první. Kdyby se s ní trošku pohrálo v PS, tak je špičková! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak myslíš? .))
      všecky jsem nechal skoro surové, přišlo mi to fér - jenom minimální úpravy tam jsou (oproti mým obvyklým ...)

      Vymazat
    2. Jo. Vidím... :) Jen že ta první má potenciál. Ty ostatní teda fajn, prostě momentky z plesů, některé pěkné, některé normální, ale ta první je báječná.
      Se přímo vybízí k zvýraznění toho asi kouře nad nimi, hrátkám se zesvětlovacími a ztmavovacími štětci, převodu do BW a zarámování. Ale to mě jen tak intuitivně napadlo. :D

      Vymazat
  5. Ta první je skvělá. Nejen vyfocená, ale je z ní cítit super atmosféra, že je to večer, kdy se spolu ti lidi cítili dobře, ať už spolu celé roky měli problém nebo ne. Fakt super!

    OdpovědětVymazat
  6. už jsem jak ohraná gramofonová deska, ale o tvých fotkách se nedá říct jediné negativní slovo. jsou jako vždycky skvělý!!! atmosféra z nich přímo čiší. kéž bychom měli tebe jako fotografa na našem maturitním plese, to by bylo jiný kafe... :(

    OdpovědětVymazat
  7. Když koukám na první fotky, tak si říkám - pane Bože, kam se hrabou plesy v pardubickým Ideonu . . . Ale jen co jsem sjela dolů - no ne, fotky z mozarťáku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první fotka je super, vypadá tak nějak.. muzikálově,jo :D A ta čtvrtá od konce, ta se povedla! Jinak jsi mi svým nedávným příspěvkem na fb o vysokých školách zasadil brouka do hlavy, a tak nějak teď dost váhám. Co se týče fotografických škol, mám stejný problém jako ty, v žádné ze škol si neumím najít to svoje a tak mám pocit, že by mě studovat na takové škole brzdilo od toho, co chci doopravdy fotit.. jenže věčný problém - kam jinam jít? Každopádně ti přeju, abys tu svou školu přežil bez trvalých následků na psychice, nebo našel jiné řešení.. takové stagnování v pocitu prázdna je děsný.

    OdpovědětVymazat