15. 12. 2019

ZMĚNA JE ŽIVOT

Rozhodl jsem se udělat celkem razantní krok a nepíše se to vůbec snadno. Nadále už nebudu přispívat na tento blog. Poslední měsíce jsem uvažoval nad celkovým vizuálním i informačním sjednocení mojí online identity a přišel jsem na to, že bude lepší, když budu mít všechno pod jednou střechou.
A to na mém obrozeném webu www.martinfaltejsek.cz, na kterém jsem se rozhodl vytvořit i nový nepopsaný blog.

Tento blog Unarmed Deer Hunter jsem založil v roce 2011 a za těch necelých 9 let tu vznikla řádná historie. Dívám se a je to přesně 367 příspěvků. Mazat ho však rozhodně nehodlám. Tu a tam si sem sám zajdu prolistovat minulost. Blog je skvělá platforma, kde člověk může vidět svůj progres a pomocí fotek se přemístit nazpět. Proto v příspěvcích z mých cest nebo jiných fotozážitků hodlám pokračovat dál. Teď už však na technicky i designově vyspělejší platformě, která umožňuje dát fotkám novou dimenzi.

NOVÝ BLOG NAJDETE ZDE: www.martinfaltejsek.cz/blog


Můžete se tam přihlásit k odběru novinek na blogu pomocí RSS kanáluwww.martinfaltejsek.cz/blog?format=rss nebo pomocí e-mailových upozornění - formulář dole na stránce.



Žádné komentáře:

Okomentovat