19. 7. 2011

This ain't a fairy tale

Tohle bylo moje zaručeně nejvíc nejlepčejší focení, které jsem kdy měl!! Když mi Terka kdysi napsala, hned mně na ní něco hrozně moc zaujalo. Líbí se mi její obličej, nějakou takovou modelku jsem si vždycky přál. Byla úžasným modelem. Také děkuji Radce Vackové, která dotáhla kufr s oblečením a Terku celou dobu malovala a upravovala. Byla to úžasná zkušenost! Kéž by další focení byla už jenom taková. Fotili jsme 5 hodin až do úplného západu slunce a z fotek jsem byl tak nadšený, že ještě 2 dny poté, než jsem začal upravat, jsem cítil blažený pocit :) A v dalších dnech vám ještě musím představit  dvě další supr věci :) ...

26 komentářů:

  1. Och, tak to se tvému nadšení pro tuhle slečnu vůbec nedivím!

    OdpovědětVymazat
  2. I LOVE THESE!!! and your model is amazing :) Good job martin ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto sa ti naozaj podarilo, naozaj krásne fotíš obdivujem ťa :)

    OdpovědětVymazat
  4. aká sladká:))

    viem, že je to o fotkách, ale mne sa neskutočne páčia jej biele šatY!

    OdpovědětVymazat
  5. ta slečna je dokonalá! a tvoje fotky taky!

    OdpovědětVymazat
  6. jen čekám, kdy tvoje fotky uvidím v Elle či newyorské Vogue...

    OdpovědětVymazat
  7. Je to je krásné, skoro je mi trochu líto že nemá všude rozpuštěné ty úúžasné vlasy. Fotíš parádně!!

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám slov, to je nádhera. Na té třetí fotce odpodu vypadá jako z pohádky o vílách. Je nádherná. To se to fotí, takové krásné modelky!!! :-D Nádherné fotky. Jsi šikula. Závist maximální.

    OdpovědětVymazat
  9. @Mikko: thank you ^^



    děkuju vám všem hrozně moc!! :)
    má úžasné vlasy...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tieto sú obzvlášť krásne
    to sa musí uznať
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. super super, gratulujem!! a pochvala letí aj modelke a vizážistke, skvelé sú tie baletkovské šaty a k tomu zlaté trblietavé pery! o nádhernom brezovom háji ani nehovorím :) bravo!

    OdpovědětVymazat
  12. překrásné, přímo dokonalé fotky!!

    OdpovědětVymazat
  13. nádhera, dostaly mě dva portréty-8. a 9. fotka!

    OdpovědětVymazat
  14. fotky jsou fakt nádherné :)
    a Terce to na nich hrozně sluší...

    OdpovědětVymazat
  15. Opět nádhera! Modelka vypadá jako víla. Makeup se taky hodně povedl :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásná slečna, krásné fotky :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Pekne fotecky, ale ty nejsi profesionalni fotograf nebo se pletu?:)

    OdpovědětVymazat
  18. perfektní fotky! prošla jsem si skoro celý blog, a koukala skoro s otevřenou pusou, máš talent! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tomu se říká dobrá práce!!! sleduji :)
    Mohl by si někdy udělat návod na to jak upravit nějakou fotku, myslím, že je to dobrý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Wau, teď jsem si o tobě přečetla od Lucky z acupofstyle a zírám. Jsem taky z Lanškrouna ale v životě jsem o tobě ani neslyšela a to jsme skoro stejně staří:D Krásná práce :) Slečnu znám, myslím, že fotila s mým kamarádem Honzíkem Votočkem :) Taky moc šikovný fotograf (z UO).

    OdpovědětVymazat
  21. díky všem :) a hlavně Lucce za reklamu :d :)

    OdpovědětVymazat
  22. Právě jsem prošla celý tvůj blog a.. snad jen.. ŽASNU! Naprosto nádherné fotky! Máš velký talent:)

    OdpovědětVymazat