1. 8. 2011

New website

Aby toho nebylo málo, mám i nové stránky! (kdo sleduje na FB, už ví :D ) Pustil jsem se do nich někdy před týdnem a naivně si myslel, že to budu mít za večer hotové. Vypadalo to lehce! Jenže když přišly problémy s mým hostingem (kvůli náročnosti této šablony), neustálé přetěžování procesoru + ještě do toho to bylo v době, kdy Lucy dala na svůj blog odkaz...stránky to neunesly a pravidelně 3 dny za sebou nevydržely více než 20 návštěv denně. To mě dovedlo k šílenctví a koupil jsem nový hosting, zatím to vypadá že i vážně kvalitní. (www.onebit.cz)
V jednoduchosti je krása, tato šablona se mi moc líbí. Doufám, že vám taky :) 
ps. kdyby se vám někomu chtělo, mohli byste mi navrhnout nějaký lepší favicon. Zatím jsem nedokázal stvořit takový, abych s ním byl spokojen. :))

9 komentářů:

  1. stránky vypadají úžasně:)
    nedokážu od tvých fotek odtrhnout oči, ještě dlouho si je budu prohlížet:)

    OdpovědětVymazat
  2. nemeň, mne sa páči ten čistý minimalistický štýl ;)
    a fotky sú proste och

    OdpovědětVymazat
  3. nie och je málo
    toto je mega och! asi som sa platonicky zamilovala :D

    OdpovědětVymazat
  4. neměním nic, právěže už jsem vyměnil za totoo :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. skvele to tam mas! tvoje fotky su proste najnadhernejsie! :)

    OdpovědětVymazat