1. 9. 2011

Canon EOS 300

A mám nový přírůstek do mé fungující kinofilmové sbírky! Teď nachvíli Prakticu vystřídá tento Canon. Je dobré, že na něj můžu nasadit všecky mé EF objektivy a má i autofokus. Foťák je malý a lehký, to mě překvapilo. Už se nemůžu dočkat, až dám vyvolat první filmek. Myslím, že to byl dobrý kup, je vlastně jako nový...


11 komentářů:

  1. už sa teším na tie fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. tento mám aj ja iba že s iným objektívom a je hrozne ľahký
    takže k tebe pribehnem asi aj po nejaké rady ...
    som zvedavá na foto tie moje sa celkem vydarili

    OdpovědětVymazat
  3. A jaký máš objektiv?
    No já doufám, že se mi vydaří :) protože jsem ještě k tomu přendával filmek z Prakticy, abych nemusel kupovat zbytečně nový, když má nafoceno jenom 4 fotky. Snad jsem měl v koupelně dostatek tmy. :D

    OdpovědětVymazat
  4. plasťák :))
    (není těžký poctivý kov .))

    OdpovědětVymazat
  5. jej, som zvedavá! kde si ho kúpil? :)

    OdpovědětVymazat
  6. @Dennie: to teda, pořádný plasťák, ještě když na to dám tu 50tku :D ...ale že by vrzal nebo tak něco, to říct nemůžu. Praktica je oproti tomu pořádně těžká.

    @hisham: na inzerát z paladix.cz .)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo! Těším se taky na fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. beautiful!! im so jealous!

    OdpovědětVymazat
  9. toho mam taky :) s 35-135 USM a ktomu jeste bateriovej grip...a foti se s tim skvele, tojo, ale fakt nechapu jak ostri :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle 300 ostří dobře, chvíli jsem měl i eose 3000, to byla hrůza :D nebo jak to myslíš?

      Vymazat