Travel | Autoportraits | Reportage | Wedding | Fashion | Other stories | Mobile

sobota 13. srpna 2011

Waves, take me far away from here, please

To byl zrovna jeden ze dvou dnů, kdy jsem stihl něco vyfotit, protože počasí vypadalo celkem dobře. Jeli jsme s Jozou do Orlických Hor - údolí k Zemské bráně. Málem jsem se celý vymáchal i s foťákem, heh. Je tam hezká krajina, přál bych si tam mít chatu. 

+ Nedávno jsem udělal další rozhovor (kdo ještě neví): odkaz

 Něco navíc:

 
Možná to tak vypadá, ale ní to "to", co si myslíte! :D Jen jsem si sednul do vody :)

22 komentářů:

  1. nemám slov..prostě nádhera)

    OdpovědětVymazat
  2. díky :)
    se divim, že to sem ještě vůběc někdo píše :D protože moje příspěvky se komentovat ani nedají...kromě fotek no :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejkrásnější fotky... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. sakra dobré fotky, skvělá práce, miluju to světlo, vypadají pak jako ze snu :)

    OdpovědětVymazat
  5. love this photos, so beautiful !

    OdpovědětVymazat
  6. i love them, that's all i can say, wow

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. S krásnou slečnou. Bych potřebovala vidět krásnou fotku s někým vošklivým a tlustým. :-))

    OdpovědětVymazat
  8. tak tieto ti neskutocne vysli, nadherne, pacia sa mi vsetky! :))

    OdpovědětVymazat
  9. šťastné to dívky, které fotíš!!:)
    překrásné fotky <33

    OdpovědětVymazat