14. 3. 2012

ANNIVERSARY! (new interview + online magazine)

Užívám si jarních prázdnin. Konečně na chvíli oddych od školy. I když, maturita se blíží a má příprava, no, neříkám nic :)
Za poslední dobu se mi tu shromáždilo poměrně dost věcí, které bych chtěl postnout. Takže: 

- blog před 2-ma dny oslavil 1. rok své existence! Chci vám všem, kteří ho čtete a chodíte sem, strašně moc poděkovat. Musím říct, že kdybych ho neměl, určitě by nebylo a nestalo se poměrně dost věcí v mé "fotografické kariéře". Je to holt skvělá věc.

- dnes vyšel v pořadí již můj 4. rozhovor. Tentokrát pro magazín worn.cz. ODKAZ

- mé fotky z bezhlavé série byly publikovány v nově vzniklém online magazínu Maštal. ODKAZ


// I am enjoying spring holidays these days. Finally some rest of the school! In last days I've gathered stuff which I'd like to post, so here they are. Two days ago, this blog celebrated a very FIRST YEAR of its existence! I am so happy for all of you guys who visit my blog all the time and sometimes leave some response. Also, I am thankful for those who don't leave any response though :) If I didn't have this blog, I guess many things in my "photography career" wouldn't be there where they actually are. Next thing is, today my 4th interview (in order) came up! And then, my photos from headless-series were published in newly emerged online magazine "Maštal". Unfortunatelly, these two things are only in Czech, so sorry for that.

20 komentářů:

  1. ty jsi blázen! krásná fotka, ale chudáci nohy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje sestra. stačí rozkaz...:) :D

      Vymazat
    2. jo, jen co jsem to napsala mi došlo, že to nevypadá na chlapecké nohy :D

      Vymazat
  2. Tak ta fotka je fakt perfektní! Nic takového by mě ani ve snu nenapadlo, máš fakt skvělý nápady. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když, já ji ani nechtěl původně nikam dávat, nepřišla mi nic super extra, ale tak co už :) každopádně v létě s ní mám zase jinačí plán...
      díky :)

      Vymazat
  3. mrznou mi nohy!
    ¨:)
    jdu si přečíst ten rozhovor

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhovor jsem už četla a je skvělej:)
    Fotka je skvělá, ale je mi z ní strašná zima na nohy:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii :)

      dost to vyvolalo takové reakce, to jsem ani moc nečekal :D

      Vymazat
  5. really great picture! i like it so much ;)

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji! :) ta fotka je úžasná ale je mi líto toho čí sou ty nohy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace! Ta fotka je geniální, ale nějak si honem musím jít dát ponožky . :D

    OdpovědětVymazat
  8. Chudáci nohy tvé sestry:) Ale jinak je to moc zajímavá a krásná fotka:)

    OdpovědětVymazat
  9. naprosto úchvatné. Vše tady, způsob, jakým vidíš :)

    OdpovědětVymazat
  10. Obdivuji tvůj talent na fotografování.. Každá fotka je unikát, naprostá dokonalost!! Je vidět, že tě focení opravdu baví, že se do toho nutíš a jen bezhlavě nemačkáš spoušť. Takže palec nahoru a doufám, že se ti povede ještě lépe :))

    OdpovědětVymazat