5. 3. 2012

Our inner place where dreams come true

Myslím, že jsem se zamiloval do 5Dčka ještě víc, než bylo původně plánováno. A taky miluji 85mm. První test-shooty.
// I think I've fallen in love with the 5D much more than initially planned. And I love my 85mm as well. First test-shots.

22 komentářů:

  1. miluju rusovlásky..a fotky jsou božííí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. čistá závisť... úžasné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. COOL PICTURES !

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je naprosto...úžasný? úchvatný? překrásný? ááá...dokonalý? :))
    samozřejmě nesmim zapomenout, slečna je nádherná! a ještě ke všemu zrzka...pff :D
    a nejvíc se mi líbí...co to vlastně kecám, líběj se mi všechny fotky :D ale z tý předposlední mám úplně takovej pocit...volnosti? :) tvoje fotky jsou prostě, jednoduše řečeno, dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh :) jsem rád za všechny komentáře, ale ještě víc za takovéhle obsáhlejší, jsou super ještě víc :) Jojo volnost...a v podstatě není to nic extra velkého, jakože to focení. Ten nápad se vyvinul až na místě.

      Vymazat
    2. Původně jsem měla přichystanej ještě delší komentář, ale pak jsem si řekla, že už by to bylo asi moc, tak jsem to promazala a zbylo z toho tohle :D
      Každopádně, ať už se ten nápad vyvinul dřív nebo až na místě, tak tě dost obdivuju, máš talent :) Jsi jeden z mála mladých lidí, jejichž fotky se mi doopravdy líbí :)

      Vymazat
  5. Hey! I just stumbled onto your blog and I LOVE IT! :) Grea twork!

    OdpovědětVymazat
  6. ..a jinak jsem rád, že se vám všem fotky líbí, snad to všechno teď s 5Dčkem půjde snáž :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejde říct, než že ty fotky jsou nádherné! Hlavně ta poslední. :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow these photos are great, I'm in love with the colour
    secret stare

    OdpovědětVymazat