Travel | Autoportraits | Reportage | Wedding | Fashion | Other stories | Mobile

čtvrtek 14. června 2012

instagram & tumblr

Stal jsem se dobrovolnou obětí všech sociálních sítí. Už mě můžete sledovat i na instagramu (@martinfaltejsek) a tumblru (faltus.tumblr.com/).
// I became a voluntary victim of all social networks. Now you can follow me on instagram as @martinfaltejsek and on tumblr (faltus.tumblr.com/).

Doufám, že k tomu mobilu teď nepřimrznu.

21 komentářů:

  1. Spíš se k mobilu přivaříš. Hlavně nezapomeň na foťák a na blog. :P S těmi palačinkami a jahodami jsi mi udělal chutě! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teď mě to svádí fotit pořád mobilem! ale to je snad jenom dočasný :) hehe . btw. ta palačinka byla neskutečně dobrá .))

      Vymazat
  2. Ta ruka s heřmánkem!! To mi pošli, dám si to jako tapetu!!!
    (Je to heřmánek? :DD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5kibs8AT71ryvte8o1_500.jpg maličký rozlišení, na mobil stačí, .....jojo je .) už v něm plánuju focení :D

      Vymazat
    2. hlavně ať to stihneš než odkvete:))) bude to krásný.

      Vymazat
  3. nadherne fotky
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ježiš to jsou nádherný fotky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji.)
      nojo ale jenom takhle maličký, ve větším rozlišení to je bída z toho mobilu...

      Vymazat
  5. instagramu jsem ještě tak nějak zatim nepřišla na chuť, ale to teprve přijde určitě :D
    každopádně, máš follow na tumblru ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, to já se na něj těšil ... no hrozně dlouho, pořád si od někoho pučovat mobil, mě už potom nebavilo :D

      Vymazat
  6. Panebože tyhle fotky jsou perfektní!))

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera, hlavně ty první dvě - strom a včela :)

    OdpovědětVymazat
  8. Člověk až nechápe, jak někdo může mít pěkné fotky naprosto VŠEHO. A dokonce mobilem. A teď mám chuť na palačinku s banánem! Tak kurňa! :D

    OdpovědětVymazat
  9. i hope you like my style....
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Být ten můj foťák na mobilu trochu použitelnej, tak instagramuju jako divý. Ale aspoň jsme si ho stáhnul, abych se mohl dívat na ty pěkný efekty. :-D Sakra, miluju palačinky a strašně dlouho jsem žádnou neměl! Děláš mi chutě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ta moje xperia taky žádnej zázrak, fakt jenom takhle maličký to ujde + na mobilu to vypadá dobře..ale jinak..iphone rulez :D

      Vymazat
    2. :DD no, tak jsem tomu taky podlehl. foťák nefoťák, budu to využívat jako rychlo fotky z placu, abych navnadil svoje fanoušky na výsledné fotky :D

      Vymazat
  11. vauuuu, zase raz úžasný post! :)

    (na blogu som si urobila post o mojich naj bloggeroch. Tiež som ťa tam spomenula :D http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat