29. 7. 2012

photo diary #6

Momentálně je tu již 513 čtenářů. Díky! Toho si vážím :)
Včera mi bylo řečeno, že jsem vyhrál 1. místo v soutěži pořádané časopisem FotoVideo - téma "Figura v exteriéru". Popravdě, na tu soutěž jsem už zapomněl a v nic nedoufal. Stejný scénář jako s těmi předchozími z května. Článek zde.
Jinak, nemohl jsem to vydržet a tady je další mix fotek z uplynulých a dávných dní.
// Hey guys! Thank you so much for your continued support! This blog has 513 followers up-to-date. Cool! And here is another photo mix showing my past few days.

Více fotek >>
more photos

24 komentářů:

  1. Gratulace k výhře a děkuji opět nádherné pokoukání!

    OdpovědětVymazat
  2. I like your pictures, as always ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Your photos are AWESOME! I like them very much and you are so talented :)Greetings from Finland!

    OdpovědětVymazat
  4. Zaslúšiš si veeeľa sledovatelov! :) Užasné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. 1. a poslední fotka to u mě vyhráli! :) tak to blahopřeji!

    OdpovědětVymazat
  6. jednou me musis vyfotit! tve fotky miluji!

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně moc Ti gratuluju, zasloužíš si to! Jinak fotky jsou perfektní jako obvykle. Vždycky Tě budu obdivovat. Ta ropucha je bezvadná!:)

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluji k výhře a k tolika čtenářům :)
    Fotky jsou nádherné, snad budu jednou umět fotit aspoň z poloviny tak dobře jako Ty.
    Nejvíc se mi líbí slečna v lese a poslední dvě fotky ;) krása!!

    OdpovědětVymazat
  9. 514 :D promiň, ale s blogspotem se moc nekamarádím a nenapadlo mě, že můžu zmáčknout nějaké podivné tlačítko tam dole ;)
    Fotky se mi líbí všechny bez výjimky, ani nevím která nejvíc, na téhle úrovni už se to nedá ani porovnávat. Číší z toho letní atmosféra.
    K výhře ještě jednou gratuluji, je zasloužená!

    OdpovědětVymazat
  10. achjóó :))) díky moc všem! jste super a jsem za vás rád!

    OdpovědětVymazat
  11. ach jo .. ty fotky jsou tak neuvěřitelně hezký!
    a gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  12. gratuluju k výhře!
    a ty fotky.. no nemám slov!

    OdpovědětVymazat
  13. I love the feeling in these photos! The frog photo is my favorite, good job! Ps she have to talk for a long time some day! :)

    OdpovědětVymazat
  14. opět úchvatné fotky a gratuluji!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  15. just great! i really love your work, respect.

    OdpovědětVymazat
  16. Tie zvieratká-krása.Tá opička na poslednej fotke má taký smutný pohľad :/

    OdpovědětVymazat
  17. Gratulujem! :)Bože ty máš také úžasné fotky :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. loved the ones in the forest, and also the rainbow, but they are all so perfect!
    great pictures :)
    xx

    http://highlybeloved.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  19. Ta s tim psem je nejdokonalejší!

    OdpovědětVymazat