22. 12. 2012

- 18

Hanča, asi jedna z mých nejodvážnějších modelek. Nedávno v 9:00 při -18°C jsme se sebrali a šli fotit - fotit v šatech.


16 komentářů:

  1. Fotky jsou samozřejmě parádní, o tom žádná :P Ale v -18°C nebyla odvážná jen ona, ale i ty :D Jinak jen tak dál! (ale ve větším teple :D)

    OdpovědětVymazat
  2. chci celenku! prosim prosim prosiiiiim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prodám! už ji nepotřebuju :D ale není to čelenka, spíš taková strašně kýčovitá vánoční ozdoba z drátu, tak sem to zkroutil do toho tvaru, hehe

      Vymazat
  3. :O Och, tak to je nádhera! Oba vás obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  4. :O Och, tak to je nádhera! Oba vás obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  5. modelka je moc pěkná , taková přirozená.Zimní fotky miluju ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aa, je mi zima za ní :D!

    Ale fotky jsou skvělý!!

    OdpovědětVymazat
  7. Len ma striaslo pri pomysleni na tu zimu...Ale zas skvely vysledok fotenia ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přeběhl mi mráz po zádech při pomyšlení, že bych v takové zimě někde stála v těch šatech:D
    Fotky jsou úžasný!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Faltejsek! Ty fotky jsou opět úžasný! Jak tam je ten jemný nádech té modré.. ááách, úplně se tu rozplývám.. <3

    OdpovědětVymazat
  10. Chuděrka, doufám že to potom neodstonala. Každopádně, je to nádherné. :) Já když jsem naposledy asistovala Pacovskýmu na focení v mrazu tak jsem z toho měla týden teplotu :D

    OdpovědětVymazat