MARTIN FALTEJSEK PHOTOBLOG

3. 1. 2013

Deep inside your dreams

A tak jsme jeli fotit do nejvíc zasněženého a zamrzlého Červenovodského sedla přímo mezi běžkaře. Bája je úžasná!

Model: Bája S.
MUA & Asistent: Radka Vacková / FB

25 komentářů:

  1. Vážně, ale vážně perfektní!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pro tohle nedokážu najít slov.

    OdpovědětVymazat
  3. krásne, tia čiapka je skvelý rozprávkový nápad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky pěkně trvala její výroba, uuf fakt děs. díky! :)

      Vymazat
  4. Sněhová princezna z hlubin lesa. Moc krásné :))

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný! Slečna je moc krásná!!

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné niečo :) obdivujem že vydržala stáť na tej zime ;)

    OdpovědětVymazat
  7. druhá fotka je prostě geniální!
    slečna má meganádherný oči)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ta předspolední fotka a sníh ve vlasech, je to kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bože, ty jsi tak nádherná!

    OdpovědětVymazat
  10. Modelka má kouzelně jemný obličej a do toho zasněženého prostředí se vážně hodí. Taková zimní víla... i když teď spíš toužím po jaru. Fotky dokazují, že i zima může být krásná, obdivuji tě, že se na to dokážeš koukat, tímto pohledem. Já vždycky vidím všude kolem jen břečku.
    Druhá fotka je jasný favorit, i když má každé oko jak velké nebo se mi to zdá? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechával jsem to přirozené, nedokonalosti jsou cool :)
      taky bych už si docela přál jaro! jenom bych ještě rád na snowboard a stačí, hehe

      díky! :)

      Vymazat
  11. Nádherné, skvělý nápad! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm.. I have a serious crash on you.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Neviděla jsem ještě v naší malé zemičce tak dokonalé fotky !! Nádhera, poklona. Jsi můj vzor ;)

    OdpovědětVymazat