Travel | Autoportraits | Reportage | Wedding | Fashion | Other stories | Mobile

neděle 10. března 2013

Melancholia

And suddenly, I felt nothing.
Takhle vidím melancholii.

26 komentářů:

  1. si fakt úžasný, skvelý a nápaditý a všetký možné superlatívy ešte, ktoré mi napadnú :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak teď jsi mi fakt nasadil brouka do hlavy, jak to děláš s tou elektřinou :D
    ledová krása..

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám slov! Dostala mě ta první fotka. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja nemám slov, toto je úžasné♥

    OdpovědětVymazat
  5. Uaaaa, mam z toho husinu. Nadherny! Nejvic se mi libi prvni. :) To je v Lanskroune u kempu? Byla jsem tam na tabore kdyz jsem byla mala... Tyjo, vyvolalo to ve me asi milion vzpominek.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi jsem neviděla nápaditějšího fotografa než jsi ty.
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší blog za poslední dobu. Miluju tvoje fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo. (jakože perfektní, no)

    OdpovědětVymazat
  9. kdyby ses na te prvni fotce dival dolu, uplne to vystihne me momentalni rozpolozeni.. i tak je mi to nejak blizky. diky za moznost videt opet krasnou praci:)

    OdpovědětVymazat
  10. uf uf uff....úchvatné,..pro mne nejvíc ta třetí fotka .

    OdpovědětVymazat
  11. D-O-K-O-N-A-L-Ý, hlavně ta poslední!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné. Jen nevím, jestli bych nepoužila jinou lampu, než na posledních dvou fotkách. Možná kulatou, kdo ví. Tahle je moc "ikeácká". Možná z Ikea není, ale vypadá tak. Ale to je jen detail :)
    Celkově úchvatné. Máš úžasné nápady.

    OdpovědětVymazat
  13. u mě boduje ta první, je prostě perfektní.
    a taky mě teda zajímá jak to je s tou elektřinou:X

    OdpovědětVymazat
  14. To je zas nádhera :). Jsi tak originální!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Melancholia naokolo ... jeden svetlý-svetelný bod ... zaujímave pojatie. Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  16. wow!
    chtela bych mí takové nápady jako ty

    OdpovědětVymazat
  17. Chtěla bych vlastnit tvůj talent ;) Nejvíc se mi líbí ta poslední fotka. Červená obloha a hvězdy, vypadá to dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
  18. veď oooch, tá prvá! som úplne mimo z toho, úžas

    OdpovědětVymazat