28. 6. 2013

iPhoneography | autoportraits

Vsadím se, že půlka z vás používá svůj iPhone jen pro Instagram a Facebook. Ano, já taky.
Do tohoto příspěvku jsem vybral 10 svých autoportrétů, focených přímo na iPhone 4S a upravovaných v aplikacích Snapseed a VSCO Camera. Není to vždy jen o technice ...

26 komentářů:

  1. tý jezerní na větvi jsem byla 100% přesvědčená, že je na Marka.. a k tý letištní se ani nevyjadřuju.. wow..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všecky fotky na instagramu mám čistě a jenom focený iphonem)))
      děkujuuu!

      Vymazat
  2. Ty jsi proste neuvertinelnej, dokazes udelat nadherny fotky i na mobil..

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš prostě úžasný fotky ať už fotíš čímkoliv! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu, že je to foceno "jen" mobilem, senzace! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta černobílá s tou kravatou je naprosto úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Když to vidím, tak lituji, že nemám 4S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na co? Neukázal nám Martin právě, že je v podstatě jedno, čím fotíme? Má dobré oko na světlo a kompozici. Sám sobě je výborným modelem.
      Takže já tvrdím "Když to vidím, tak lituji, že nemám Martina." :)

      Vymazat
    2. hah, děkuji!!!!! :)

      objektiv "4ky" je o něco míň světelnější (f/2.8 vs f/2.4 u 4S), tak možná že např. ta fotka z moře by byla u 4ky rozmazaná kvůli nižšímu času, ale kdo ví, ozkoušené to nemám ...

      Vymazat
    3. Já myslím, že ten rozdíl f/0,4 není skoro viditelnej a že by to byl ostejný... ale jak píšeš, ozkoušeno to nemáme a kdovíjak by se s tím poprala automatika...

      Vymazat
  7. kvôli tebe mám vždy chuť kúpiť si iphone! ono to tak krásne fotí.!

    OdpovědětVymazat
  8. prostě výborný, na iphone bych nedala dopustit!

    OdpovědětVymazat
  9. tie v lese sú farebne prenádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten borec v černo-bílým je fakt hot! :D
    .. a poslední je srdcovka, vypadá to, že se ti ta žhavá obloha conevidět vylije na hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Brutálne skvelé fotky. Tiež by som takto rada fotila. A to si fotil na iPhone? Ja teraz dostanem novú a prvú zrkadlovku, tak dúfam, že sa mi tiež podarí nejaký super záber.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo všechny jsou focené a upravované na iPhone.
      držím pěsti, snaž se))))

      Vymazat