Travel | Autoportraits | Reportage | Wedding | Fashion | Other stories | Mobile

neděle 8. března 2015

Kopce, kopečky

Štrbské pleso - Popradské pleso - Starý Smokovec

Na Slovensku miluju to, že už jen když přejedu hranice u vesnice Starý Hrozenkov (kde v létě jeden pán točí mega obří zmrzlinu za 20kč), všechno se úplně změní a já nestačím koukat okolo sebe. Tolik kopců, luk, tolik krásy. Však teď tady nemám fotky od hranic, ale rovnou z Vysokých Tater. Dost mě tam překvapily ty planiny způsobený vichřicí před 10 lety. Jediný plus, že díky nim uvidíte víc okolí.

12k 14k2 IMG_0017 IMG_0080 15k 16k 17k 18k

17 komentářů:

  1. Mal by si sem chodiť častejšie! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný fotky, fakt krása. Ta poslední je focená normálním objektivem, nebo je na focení hvězd potřeba nějaký speciální? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. normálním objektivem :) teda, hodně světelným...+ jsem neměl stativ, takže jsem musel volit vysoký ISO a je to celkem i vidět, ah...

      děkuju!

      Vymazat
  3. No nádhera, překrásné fotky jako vždy, překrásné Slovensko, moje milované.
    A jeden tip - lahodná zmrzlina je i ve Velkých Karlovicích, dokonce za 15kč snad! Tak příště to zkus tam třeba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oooo díky za tip + děkuju za pochvalu!

      Vymazat
  4. Skvelé fotky!
    Musím si aj ja opäť spraviť výlet do Tatier (hneď po tom, čo si vybavím vlaky zadarmo =D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pche :)) se vám tam žije! haha

      díky za pochvalu!

      Vymazat
  5. Tatry má strašně ráda, akorát je tak krásně neumím nafotit.

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, pecka jako vždy..o tom žádná (nejlepší ta, jak na tebe sněží a ještě tam prosvěcuje slunce..)..a do Tater chci už dlouho, strávil jsem tam hodně času ze svého dětství..no a teď tam chci co nejdřív, takže dikyčko, teď abych vybíral hotel a doma přemlouval =D

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju!...ta se sněžením to nejsem já! haha, klam, však já jsem ten o fotku výš:)

      věřim, že přemluvíš, kdo by namítal:))

      Vymazat
    2. OK, no, dostal jsi mě =D. Mohl jsem si to domyslet podle bundy, ale byl jsem uchvácen tou scénou =P

      Vymazat
  7. ja nevim, nechapu to, proste zase nadherny.

    OdpovědětVymazat