7. 9. 2017

Bílý přízraky

Skotsko

Jestli se o Islandu veřejně i neveřejně říká, že na něm žijí statisíce ovcí, tak o Skotsku to musí platit desetinásobně. Třeba takový Isle of Skye (jeden ze skotských ostrovů - asi ten nejkrásnější!). Tam se mi místy zdálo, že hustota "zaovčení" musí být minimálně tři ovce na 1m². 

V této zemi zelených kopců, kopečků a všudypřítomných ovcí jsem byl potřetí. Tentokrát ale důkladně. Krajina Skotska se tak stala jednou z mých nejoblíbenějších. Já a sever, však víte. Za celou dobu jsme autem ujeli 2000km (řízení vlevo bylo nečekaně v pohodě). Dokonce myslím, že na skotské červencové poměry nám počasí v celku i přálo. Jestli z celých devíti dnů pršelo víc než hodně, tak to bylo jen jeden den.

Na moje předchozí návštěvy se můžete podívat zde: první (odkaz) a druhá (odkaz)

PS. kdyby tu byl někdo, kdo mi objasní důvod, proč ve Skotsku (skoro všude) používají dva oddělené vodovodní kohoutky - jeden na studenou a druhý na teplou (no, většinou spíš vařící) vodu, tak budu moc rád, protože normálně si tím umýt ruce nebo obličej je celkem oříšek.

8 komentářů:

  1. To máš jak v Irsku s těma kohoutkama. My bydleli měsíc v domě, kde jsme měli v koupelně přesně takový. Tak jájsem to pak dělala tak, že jsem oběma otočila naráz a pak jsem si nejdřív do dlaní napustila studenou a tu následně naředila horkou ��
    •••
    Fotky mega!! ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, to je krása! Super fotky, Martine!

    OdpovědětVymazat