Travel | Autoportraits | Reportage | Wedding | Fashion | Other stories | Mobile

středa 22. června 2011

Když sovy pláčou

Bezva! Myslím, že tu máme hotovou zoo. Na sídlišti nám tu od včerejška řvou sovy! Nejdřív jsme vůbec nevěděli, co to je, ale pak jsem z balkóna vyfotil strom, ze kterého se to ozývalo...a koukáme, ona to sova! A vlastně nejenom jedna, musí jich tu být nejméně 5. Ještě nám tu taky létají netopýři, občas běhají zajíci a sesedají sem čápi a volavky. Ty se mi zatím vyfotit nepořadilo. Až si pořídím nějaký tele objektiv, musím na ně udělat lov.

Zkoušel jsem hledat druh, ale nějako jsem se nedopracoval k výsledku.

11 komentářů:

  1. ha, teď jsou zticha, je tu slejvák :D

    OdpovědětVymazat
  2. že by sova pálená??? nebo jestli jsou hodně veliký, tak výr... krása!!!

    OdpovědětVymazat
  3. ha :D volala bych ochranáře :D třeba někomu ulítly :D
    ale jako dobrej rámus :D

    OdpovědětVymazat
  4. pálená to není...tamá jiné zbarvení...našel jsem ji na googlu, tuhle, ale název u ní nebyl :D !

    to teda! vsadim se, že důchodci budou zachvíli volat hasiče, že nemůžou spát :D

    OdpovědětVymazat
  5. My tu zase máme netopiere, tiež veruže nič moc :(( Hlavne keď ti noci trieskajú do okien :))

    OdpovědětVymazat
  6. to video je strasidelne! ale vlastne aj ta fotka!! brrr
    :D

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! I don't understand anything about your writing, but these photos you have here - they are all so amazing! I just.. I just love them!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. hehe :D ono to tak strašidelné není, ale kdyby takhle hulákaly někde v lese, ve tmě..to bych se i já bál :D

    *Sara: :DD hh, thanks Sara!

    OdpovědětVymazat
  9. hustý! ty ďábelský oči.. a ten řev je jako dělanej do nějakýho filmu :)

    OdpovědětVymazat