21. 6. 2011

My Frivolous Thoughts

Byli jsme s Lindou fotit ve starém, rozbořeném prasečáku a zrovna koukám, mezi oknem usušená vážka (šídlo?)! Když se mi taková nikdy nepovedla vyfotit živá, tak alespoň takhle usušená :D Hned jsem si ji vzal domů na poličku. Jinak....z tohohle focení mám ještě jeden set fotek, který přidám příště.

16 komentářů:

  1. Wáu, tá vážka vyzerá na tej fotke v rukách celkom živo! Vydarené fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky! Ale chudák vážka...

    OdpovědětVymazat
  3. fuj, já bych na ní nesahala na mrtvou :) ani nevím proč, ale přijde mi to divné :(

    OdpovědětVymazat
  4. šídlovážka nemá chybu!!! :-o ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. no, Linda se jí taky jakože "bála" :D ale mě to nedalo

    OdpovědětVymazat
  6. super beautiful photos and model! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow ty fotky vážky jsou úžasné. Jen se bojím, že na poličce se ti brzy rozpadne.

    OdpovědětVymazat
  8. právěže je taková jakože dost tvrdá, vůbec se nerozpadla na cestě domů! :D tak uvidíme

    děkuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Jak to děláš:) úžasný fotky. takový origo..krása.

    OdpovědětVymazat
  10. fakt nádherné fotky, úžasné pokoukání.. jednoznačně follow :)

    OdpovědětVymazat
  11. I love love love all your pictures! you are very good :-) I would be the world's happiest girl if someone as good as you would take some pictures of me :)

    OdpovědětVymazat
  12. I answer your comment here :) First I want say THANK YOU again, lovely and beautiful words, my words run out.. It would be very very grateful to be your model - like a drem! :) If you ever come to Finland please contact me! If I sense correctly whom (finland)photographers you mean..they are amazing :) just like you :):)

    OdpovědětVymazat