18. 2. 2012

Canon EOS 300 photos vol. 2

Film od října. Začaly mě zlobit zadní dvířka - jak si u nějakých fotek můžete všimnout těch žlutých pruhů. Občas se prostě samovolně otevřou. Ale jinak jsem s tímhle kinofilmovým Canonem spokojený. AF mi přijde dokonce přesnější než u digitálního 60D, divné.
// A film since October. A backdoor of my camera's begun to annoy me - as you may notice in some photos there are yellow stripes. Sometimes it just opens up. But otherwise I am satisfied with this kinofilm Canon. Even its AF seems to be more accurate than that one in my digital 60D.

Lens: Canon EF 50mm f/1.8, EF 85mm f/1.8
Camera: Canon EOS 300
Film: Kodak ColorPlus (35mm Film 36 Exp ISO 200)

VÍCE FOTEK >> 
MORE PHOTOS
Links: VOL. 1

30 komentářů:

  1. Všetky tvoje fotky sú úžasné! Nechápem to :D Naozaj nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. zbožňuju tvoje fotky !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky! jsi skvělej :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. milujem tvoje fotky!!! :) tíško závidím...

    OdpovědětVymazat
  5. na tvych fotkach se mi vzdycky nejvic libi svetlo a celkove barevny ladeni.vytvari to neobycejne silnou atmosferu. takovou trosku snovou.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotky aj s tými pruhmi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký fotky :)

    marcuna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. to jsou nadherny fotky! jak z pohadky.

    OdpovědětVymazat
  9. ty fotky jsou skvělé :) a mně se ty pruhy i docela líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. všem moc děkuji :) jsem rád, že to i s kinofilmem dokážu udělat s mým "rukopisem", hehe

    OdpovědětVymazat
  11. vždycky budu obdivovat jak fotíš !:) každá tvá fotka má prostě svoje vlastní kouzlo !:)

    OdpovědětVymazat
  12. naprosto úžasné!:) teď budu taky vyvolávat fotky z canonu (EOS 3000), tak jsem zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  13. Kirstepane! to jsou naprosto dokonalé fotky..vážně, jsi asi nejlepší fotograf co se týče přírody atp. :)) aach ♥

    OdpovědětVymazat
  14. nádhera, úplne mi tie fotky vyrazili dych :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky sú úžasné a tie pruhy sa mi práveže veľmi páčia!

    OdpovědětVymazat
  16. milujem fotky na kinofilm, majú tak krásne čaro :) a milujem tvoje fotky na kinofilm :D mne už asi polroka stoja doma 4 filmy, ešte z leta a nie a nie sa k tomu dokopať a vyvolať ich :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4 filmy? to se ti peněženka netrhne tyjo. hodně štěstí ovšem! ;D
      děkuji :))

      Vymazat
  17. Všechny jsou dokonalé,hlavně ty s koňmi.:))

    OdpovědětVymazat
  18. Obdivujem ťa ako fotografa! :)

    OdpovědětVymazat
  19. martine, tvoje fotky jsou něco co miluji, absolutně!

    OdpovědětVymazat
  20. Koukám na ty fotky pořád dokola.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. the first and the last photo are just fantastic!

    OdpovědětVymazat
  22. Fotografie na film majú svoje obrovské čaro.

    OdpovědětVymazat