MARTIN FALTEJSEK PHOTOBLOG

29. 9. 2012

When dog days are over

Máme rádi povídání o posledních bojích jelenů, kterým paroží sahá až do nebes, rozebírání psích myšlenek, hledání jednorožců na obloze, pozorování horkovzdušných balónů v západu podzimního slunce a ještě taky sezení na posedu. Můj 8-mi letý bratránek.
// We love talking about the very last deer fights (of deers with antlers rising up to the sky), ruminating about dog thoughts, searching for unicorn shaped clouds, watching hot-air balloons in autumn sunset and sitting in a high seat. My 8 years old cousin.

16 komentářů:

  1. Pozorování podzimního západu slunce a ještě na posedu - musí být kouzelné! Stejně tak jsou kouzelné fotky,kde hlavní roli hrají děti. :))
    Nádherné fotky,jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  2. Great photos.

    Love,

    www.podezju.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. taky by se mi líbilo mít za bratránka takového skvělého fotografa!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta druhá fotka je geniální.

    OdpovědětVymazat
  5. krása!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krásne, doslova ma uchvátila fotka toho lesa, super!

    OdpovědětVymazat
  7. tá druhá a posledná och...perfetkné!

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý fotky! už tě sleduju nějakou dobu, a jsi lepší a lepší!
    zajímalo by mě, jak si se dostal k focení? četl si nějaké knížky třeba? Nebo si prostě jen samouk a zkoušel si to, dokud se to prostě nepovedlo, tak jak si chtěl? :))
    já se "pokouším" fotit už asi rok, není to žádný intenzivní focení, ale když mám čas, ráda si něco zkusím. Mám pár knížek o focení, ale po jejich přečtení z toho teda nejsem vůbec moudrá...
    tak by mě docela zajímal tvoje zkušenosti a začátky! předem díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, děkuji! :) potěší!
      jinak už jsem "prodělal" pár interview, tady jsou nějaká z nich - http://www.worn.cz/umeni-kultura/fotografie/martin-faltejsek-fotografie/ a třeba http://faltusova.blog.idnes.cz/c/204786/V-normalnim-zivote-spolecnost-moc-nevyhledavam.html a ještě http://www.luciesumova.com/2011/12/faltus-photoblog.html . ok, shrnu to, jsem samouk, knížky jsem ani nikdy pořádně nečetl, nebavilo mě to...

      Vymazat
  9. První, předposlední a poslední mi naprosto vyrazily dech!

    OdpovědětVymazat
  10. 3., předposlední a poslední jsou neskutečný!

    OdpovědětVymazat