8. 12. 2014

České Švýcarsko

Ráj na zemi. Proto vám nebude vadit ani situace, kdy se tam v totální tmě ztratíte uprostřed lesa a nevíte kudy ven. Jediný, co vás pak překvapí je stánek s klobásama a pivem přímo pod skoro-sedmým divem světa Pravčickou bránou. Všechny fotky na internetu ho totiž dobře skrývaj.

IMG_7794 IMG_7800 IMG_7817 IMG_7890 IMG_7920 IMG_7921 IMG_7933 IMG_7949 IMG_7968 IMG_7970 IMG_8004 IMG_8020 IMG_8024

13 komentářů:

  1. Zase skvělý fotky, ta atmoška z nich pryští na všechny strany..a ta s tím padajícím listím..mám podobnou ^_^
    Btw., všechny fotky na internetu ten stánek skrývají..no tys nám ho ale mohl odkrýt a ukázat!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :)

      nějak se mi tam vůbec nechtělo fotit, to mlhavý počasí by pokazilo všecky prosluněný fotky:D

      Vymazat
  2. Miluju tvoje fotky!! Úplně to na mě dýchlo tu krásnou atmosféru, hned bych někam vyrazila.

    OdpovědětVymazat
  3. páni, tam raz chcem ísť... (tvoj blog je moja platonická láska :D)

    OdpovědětVymazat
  4. This post is amazing! I love it!

    www.podezju.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Svetlo na týchto fotkách! Niečo krásne :) Toľko toho vyrozpráva! xxx

    OdpovědětVymazat
  6. Such nice dramatic light! Love it!

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky! Nefotíš náhodou také pro Unsplash? Můžu se zeptat, na co bylo vyfocené album Azory? Děkuju :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!! :) Unsplash, takovou platformu jsem do teď neznal...

      Azory jsem celé fotil na Canon 6D + 50/1.2 a občas Tamron 24-70/2.8

      Vymazat